Ενέργειες και βήματα υλοποίησης της Απεργίας Αποχής

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Ενέργειες – βήματα για την υλοποίηση της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για κήρυξη απεργίας αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»

                Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια και υλοποίηση της απόφασής του για κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», στη χθεσινή του συνεδρίαση αποφάσισε τα παρακάτω βήματα:

1.        Σήμερα, Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021, επιδίδει στο Υπουργείο Παιδείας και στο Ελληνικό Δημόσιο εξώδικη γνωστοποίηση της απεργίας-αποχής, δηλώνοντας, έτσι, επίσημα την κήρυξή της.

2.       Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία-αποχή της Δ.Ο.Ε. αποτρέποντας την υλοποίηση της αντιδραστικής αξιολόγησης και συγκεκριμένα:

  • Τους συναδέλφους διευθυντές, τις διευθύντριες, προϊσταμένους και προϊστάμενες, πριν την έναρξη της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και ότι δεν συμμετέχουν σε καμία αξιολογική διαδικασία.
  • Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας της ειδικής συνεδρίασης, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή.  Έτσι διαπιστώνεται η αδυναμία πραγματοποίησης της Ειδικής Συνεδρίασης ελλείψει απαρτίας λόγω συμμετοχής της πλειοψηφίας ή του συνόλου των εκπαιδευτικών στην νομίμως κηρυγμένη απεργία αποχή της ΔΟΕαπό κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 (συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.)d
  • Η δήλωση αυτή, όλων των παραπάνω θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη ενέργεια και αρκεί να  καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών επικοινωνούν με τους Συλλόγους Διδασκόντων, οι οποίοι ενημερώνουν για τη συμμετοχή τους στην απεργία - αποχή.
  • Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές gέχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Με βάση την εμπειρία της απεργίας – αποχής στο υπόλοιπο Δημόσιο, δεν προκύπτει, με τα υπάρχοντα δεδομένα, οικονομική επίπτωση για τους συμμετέχοντες.
  • Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι συνάδελφοι στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Αν ο Διευθυντής επιμείνει στην καταγραφή πρακτικού στο βιβλίο πρακτικών, παρά την έλλειψη απαρτίας, τότε οι συνάδελφοι υποβάλλουν εκ νέου τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία- αποχή, ζητούν την καταχώρηση της και αποχωρούν από την διαδικασία. Εάν υπάρχει απαρτία, οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.). 

3.      Τις αμέσως επόμενες ημέρες, διοργανώνονται από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις, σε επίπεδο περιφέρειας, ώστε οι συνάδελφοι να ενημερωθούν πλήρως για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης, σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, κάτι που καλούνται να πράξουν και οι Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ώστε, όπου είναι εφικτό, να εξασφαλίζεται η συμμετοχή και μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Συνάδελφοι,

ο αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της αντιδραστικής αξιολόγησης που επιβάλλει η κυβέρνηση εν μέσω πανδημίας, άρχισε, κλιμακώνεται και θα είναι νικηφόρος. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα αποφασίζει όλες τις απαιτούμενες δράσεις, θα ενημερώνει άμεσα τους εκπαιδευτικούς και θα τους δίνει, νομικά κατοχυρωμένες, κατευθύνσεις, ώστε να μην υλοποιηθούν τα σχέδια της Κυβέρνησης. Τη μάχη θα τη δώσουμε οργανωμένα, συλλογικά, μαζικά και μαχητικά. Συμμετέχουν όλες και όλοι στην απεργία-αποχή.

unnamed9022021

 

 

ΔΗΛΩΣΗ 
 

 

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την υπ’ αρ. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο»  (Φ.Ε.Κ. Β 140/20-1-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 111). 

 

 

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

 

 

 

Απεργία-Αποχή από την εσωτερική-εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

09022021

Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην έκδοση Υπουργικής Απόφασης (Υ.Α.) με ΦΕΚ 140/20-1-2021 και τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο». Επιδίωξη της κυβέρνησης είναι εντός του Φεβρουαρίου να εκκινήσουν οι διαδικασίες της αξιολόγησης στην εκπαίδευση.Η προσπάθεια εφαρμογής της συγκεκριμένης Υ.Α. είναι το πρώτο βήμα με άμεσο στόχο την εφαρμογή της «ατομικής αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας έχουν δημόσια δηλώσει ότι, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα φέρουν στη Βουλή σχετικό νόμο.

Το νομοθέτημα του Υπ. Παιδείας κινείται στο πνεύμα της αντιμεταρρύθμισης προς ένα δημόσιο σχολείο ελεγχόμενο και «φθηνό» για το κράτος και με προφανή στόχο την επιβολή μιας αξιολόγησης στα πρότυπα της τιμωρητικής αξιολόγησης-χειραγώγησης του Π.Δ. 152/2013, του οποίου την εφαρμογή απέτρεψε με τη δυναμική κι υπερήφανη στάση του ο κλάδος.

Αναλυτικότερα, ορισμένες πτυχές του συγκεκριμένου νομοθετήματος που αποτυπώνουν την αρνητική κατεύθυνση για το Δημόσιο Σχολείο:

  • Σ’ ένα υποχρηματοδούμενο σχολείο θα αξιολογείται η «ικανότητα διαχείρισης των οικονομικών πόρων». Δηλαδή πώς θα γίνεται ο περιορισμός των δαπανών, πώς θα συμμετέχουν οικονομικά οι γονείς, πώς θα αναζητούνται χορηγοί.
  • Καθιερώνει την εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων τόσο από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου -και μάλιστα με δεκάβαθμη κλίμακα αξιολόγησης στην τεκμηριωμένη αποτίμηση των λειτουργιών του σχολείου ανά θεματικό άξονα- όσο και από τα ΠΕΚΕΣ, με τελικό αποδέκτη την Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).
  • Ο προγραμματισμός των σχολικών μονάδων, οι εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης των σχολείων, οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και οι αξιολογικές εκθέσεις των ΠΕ.Κ.Ε.Σ θα δημοσιοποιούνται σε ειδική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π.

·         Οι ποικίλες δημόσιες αναρτήσεις σε ιστοσελίδες και ηλεκτρονικές εφαρμογές θα οδηγήσουν στον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών με καταστροφικά αποτελέσματα για τη μαθησιακή διαδικασία.

·         Στις πρώτες γραμμές του πρώτου άρθρου της Υ.Α., ομολογείται η κεντρική επιλογή της κυβέρνησης να μετακυλήσει τις δικές της ευθύνες για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος στους εκπαιδευτικούς, καθώς οποιαδήποτε συζήτηση για την εκπαιδευτική πολιτική, τους στόχους, τις προθέσεις, τα μέσα, τις ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση πρέπει να παρακάμπτεται και να εμφανίζονται «δια πάσα νόσο» υπεύθυνα τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί.

  • Οι πολυάριθμες φόρμες προς συμπλήρωση φανερώνουν, εκτός των άλλων, μία καθαρά γραφειοκρατικού τύπου διαδικασία, που βρίσκεται μακριά από τις ανάγκες του σχολείου.

Μέσω της ατομικής αξιολόγησης, που ακολουθεί, επιδιώκουν να εγκαθιδρύσουν στο σχολείο ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με επισφαλείς θέσεις εργασίας. Παράλληλα προοιωνίζεται ένα αντίστοιχο πλαίσιο ανταγωνισμού και στους μαθητές, μέσω της δικής τους βαθμολόγησης, τη σύνδεση της βαθμολογίας τους με την επιλογή σχολικών μονάδων από τους γονείς, τη μεταφορά δομών αρχικά στην τοπική αυτοδιοίκηση σε μια λογική οικονομικής αυτονομίας από το κράτος όπου χορηγίες θα αποτελούν ίσως την κύρια πηγή χρηματοδότησης. Αποτελεί μοντέλο αξιολόγησης που έχει αποτύχει διεθνώς, εδώ και 30 περίπου χρόνια.

Η έκθεση Πισσαρίδη, που υιοθετεί η κυβέρνηση, είναι αποκαλυπτική: «Συνεχής αξιολόγηση με βάση κριτήρια όπως οι επιδόσεις των μαθητών, το ποσοστό εισαγωγής των μαθητών στα Πανεπιστήμια, οι ειδικές προκλήσεις κάθε σχολείου. Σύνδεση της χρηματοδότησης των σχολείων με την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των αξιολογήσεων και σύγκριση μεταξύ των σχολείων με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών «διαχείρισης μεγάλων δεδομένων» (big data)».

Για το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλο» δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 αποτελεί παρακαταθήκη και οδηγό μας.

Βήματα και ενέργειες του Συλλόγου μας, στο πλαίσιο των αποφάσεων της ΔΟΕ:

Ø  Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».

Ø  Διοργάνωση τοπικών και περιφερειακών τηλεδιασκέψεων σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με στόχο την ενημέρωση όλων των συναδέλφων για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης σχετικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Ø  Κλιμάκια στις σχολικές μονάδες για άμεση ενημέρωση και συζήτηση με τους συναδέλφους.

Ø  Για την τρίωρη εξ’ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση (9/2) Διευθυντών Σχολικών Μονάδων που καλεί το Υπ. Παιδείας, σχετικά με την έναρξη εφαρμογής του «Συλλογικού προγραμματισμού… αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», υπογραμμίζουμε πως δεν είναι υποχρεωτική. Επισημαίνουμε δε, πως αντίστοιχες τηλεδιασκέψεις σε στελέχη εκπαίδευσης ή σε άλλες περιφέρειες είχαν το χαρακτήρα μονόπλευρης ενημέρωσης-προπαγάνδισης του νομοθετήματος.

Σημείωση: Θα σταλούν άμεσα αναλυτικές οδηγίες από τη ΔΟΕ, εξειδικεύοντας τις νομικές ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθηθούν (αναλυτικά βήματα ή/και πρακτικά συλλόγου διδασκόντων κ.ά).

Συλλυπητήρια ανακοίνωση!!!

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

14159735 10208804031051343 1897526849 n

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος» συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, μετά την είδηση του θανάτου του εκλεκτού συναδέλφου και πρώην σχολικού συμβούλου, Μανώλη Μαυρικάκη.

Ο Μανώλης Μαυρικάκης υπηρέτησε με αγάπη και αφοσίωση τη δημόσια εκπαίδευση, ως δάσκαλος αλλά και ως σχολικός σύμβουλος στο νομό Ηρακλείου.

Ένας άνθρωπος που ξεχώριζε στη δουλειά του για την πραότητα, την ηρεμία και τη συναδελφικότητα.

Ο Σύλλογός μας εκφράζει τα ειλικρινή και θερμά συλλυπητήρια στη σύζυγό του, στα παιδιά του και στους λοιπούς συγγενείς.

ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

27398526 10213253068994511 929486222 o
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ
 
Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση  ψήφισαν τον Ιούνιο του 2020, εν μέσω πανδημίας, ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο ανάμεσα σε άλλες αντιεκπαιδευτικές διατάξεις περιλαμβάνει την πρόβλεψη, σε συνέχεια αντίστοιχων προσπαθειών όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, για την επιβολή της αντιδραστικής αξιολόγησης. 
Τώρα, εν μέσω πανδημίας και πάλι, με εκπαιδευτικούς και μαθητές να αγωνίζονται  να επιβιώσουν και να κρατήσουν ζωντανή τη φλόγα της μάθησης σε σχολεία ανοιχτά, δίχως καμία υγειονομική, υλικοτεχνική και παιδαγωγική στήριξη από την πλευρά της ίδιας της κυβέρνησης, που αποτελεί δική της ευθύνη, έπειτα από δίμηνη αναστολή λειτουργίας η  κυβέρνηση προχωρά στην έκδοση της Υπουργικής Απόφασης «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο».
Πρόκειται για απαράδεκτη και εχθρική ενέργεια, στο πλαίσιο εφαρμογής της σκληρής αντιλαϊκής πολιτικής της, ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που έχουν κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, τα τελευταία χρόνια και που δίνουν εδώ και μήνες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών μέσα στην πανδημία χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης. Η πολιτική αυτή,  της απαξίωσης του κράτους προς τη δημόσια εκπαίδευση, έχει αποτύχει διεθνώς όπου εφαρμόστηκε, έρχεται σε αντίθεση με τις παιδαγωγικές έρευνες και τις θέσεις του κλάδου και επομένως απορρίπτεται.
Η κυβέρνηση όλο αυτό το διάστημα αρνήθηκε πεισματικά να ακούσει τους εργαζόμενους, να συζητήσει με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε, στη βάση των ψηφισμένων θέσεων του κλάδου, για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του Δημόσιου σχολείου. 
Το περιεχόμενο της Υ.Α. είναι αποκαλυπτικό για τις πραγματικές στοχεύσεις του Υπουργείου Παιδείας. 
Η χρήση και μόνο του όρου «εξωτερική αξιολόγηση» δίνει τον τόνο της μετάθεσης του έργου έξω από το πλαίσιο της σχολικής μονάδας. Το ίδιο και οι ποικίλες δημόσιες αναρτήσεις σε ιστοσελίδες και ηλεκτρονικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν στον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών με καταστροφικά αποτελέσματα για τη μαθησιακή διαδικασία.
Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αναλαμβάνει ρόλο εξωτερικού αξιολογητή της σχολικής μονάδας  με «όπλο του» μια δεκάβαθμη κλίμακα αξιολόγησης-κατηγοριοποίησης.
Μέσα σε ένα κλίμα αυταρχισμού, ελέγχου, απαξίωσης των εκπαιδευτικών και του ρόλου των Συλλόγων Διδασκόντων, που καλείται να «υποτάσσεται» στα κελεύσματα και τις αποφάσεις της Διεύθυνσης,  ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωωθούν οι αντιεκπαιδευτικές – αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης. Το πλαίσιο των οδηγιών στην αξιολόγηση των κριτηρίων προσδίδει έναν ελεγκτικό χαρακτήρα και η ποσοτικοποίηση της αξιολογικής διαδικασίας (βαθμολογικές κλίμακες) πολύ εύκολα εργαλειοποιείται στο πλαίσιο μιας διαδικασίας κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων με βάση τους γενικότερους σχεδιασμούς της κυβέρνησης (σύνδεση με χρηματοδότηση, επιλογή σχολικής μονάδας από τους γονείς η οποία θα δημιουργήσει ταξικούς διαχωρισμούς, μεταφορά, αρχικά, δομών του δημόσιου σχολείου στην τοπική αυτοδιοίκηση κλπ.)
Ακολουθεί σε λίγους μήνες, αφού με την Υ.Α. «χτίζεται», το πλαίσιο υλοποίησης της νέας ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως ο ατομικός έλεγχος των εκπαιδευτικών για το κατά πόσο θα υλοποιούν τις κυβερνητικές πολιτικές.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 αποτελεί παρακαταθήκη και οδηγό μας.  Όπως αφήσαμε στα χαρτιά τις ρυθμίσεις για την αναμετάδοση του μαθήματος και τις κάμερες στην τάξη, όπως ακυρώσαμε τις πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις της κυβέρνησης με τις εκλογές – παρωδία για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, με το εμφατικό 95% αποχή, έτσι και τώρα μπορούμε να εμποδίσουμε τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.  
Κηρύσσουμε απεργία-αποχή
από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4692/2020 (ΦΕΚ 12 Ιουνίου 2020) καθώς και από την Υπουργική Απόφαση «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» και καλύπτουμε πλήρως τους συναδέλφους στο να μην τις εφαρμόσουν, με την πλήρη νομική τεκμηρίωση και στήριξη όλων μας των ενεργειών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δυναμικά και υπεύθυνα οργανώνει όλες τις δράσεις που είναι αναγκαίες ώστε η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., ακούγοντας τη φωνή των εκπαιδευτικών που δίνουν καθημερινά μόνοι τους τη μάχη για το δημόσιο σχολείο, να αποσύρει την Υ.Α. και τον νόμο 4692/2020. 
Σε αυτή τη βάση, καλούμε επιπλέον:
•Όλα τα σωματεία να πάρουν μέτρα για την υλοποίηση της απόφασης για την απεργία - αποχή. Να οργανώσουν με όλα τα μέσα την ενημέρωση συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους πραγματικούς στόχους της επιχειρούμενης «αξιολόγησης».
•Τους Συλλόγους Διδασκόντων να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. (θα σταλούν αναλυτικές οδηγίες τις επόμενες μέρες εξειδικεύοντας τις νομικές ενέργειες σε συνεργασία με τη νομική μας σύμβουλο και θα πρέπει να ακολουθηθούν π.χ. αναλυτικά βήματα ή/και πρακτικά συλλόγου διδασκόντων κλπ.) και με βάση αυτή την απόφαση,  να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της Υ.Α. (ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης»).
•Ειδικά καλούμε τα στελέχη εκπαίδευσης (Διευθυντές σχολείων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κ.τ.λ.) να συνταχθούν με την απόφαση του κλάδου συμμετέχοντας στην απεργία – αποχή.
 
Σημειώνουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Άλλωστε η απεργία – αποχή χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα από την ΑΔΕΔΥ σε όλο το Δημόσιο με μεγάλη επιτυχία και καθολική συμμετοχή των εργαζομένων.
 
 
 
 

Για την Υπουργική Απόφαση που αυξάνει το διδακτικό ωράριο των Νηπιαγωγών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

142133098 250165636623821 1932176176481267447 n

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος» και «Φαιστός» πραγματοποίησαν Παράσταση Διαμαρτυρίας, τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Ηρακλείου, με κεντρικό αίτημα: «Να παρθεί πίσω η υπουργική απόφαση για την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών». Επισημαίνουμε ότι η Υ.Α. σύμφωνα με την οποία αυξάνεται το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών δεν έχει ούτε παιδαγωγικό έρεισμα ούτε αποτελεί μέτρο ενάντια στην πανδημία κατά κανένα τρόπο. Τα νηπιαγωγεία μας έχουν λάβει όλα τα μέτρα σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Ως εκ τούτου θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τον οποίο έχει εκπονήσει ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε νηπιαγωγείου και με το εγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα που έχουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Παράλληλα, συνεχίζουμε ν’ αγωνιζόμαστε για την απόσυρση της συγκεκριμένης Υπουργικής Απόφασης και για όλα τα δίκαια αιτήματα του Κλάδου, που αφορούν την Προσχολική Εκπαίδευση.

Να παρθεί πίσω η υπουργική απόφαση για την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

nhpiagogeio3

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με την υπουργική απόφαση (Αρ. Φ7/3625/Δ1/15-1-2021)  προχώρησε αιφνιδιαστικά στην τροποποίηση της ώρας αποχώρησης των νηπίων που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου  από 13:00 σε 13:10.Η απάντηση που δόθηκε στη ΔΟΕ, από την υφυπουργό και τη γενική γραμματέα του υπουργείου, στη συνάντηση που είχαν στις 18/01/2021, ήταν ότι έγινε κατόπιν πιέσεων γονέων και αφορά την περίοδο της πανδημίας.

Τα ερωτήματα που εγείρει αυτή η καθόλου πειστική απάντηση:

·         Έγινε συνάντηση με φορείς που εκπροσωπούν τους γονείς, οι οποίοι έθεσαν αυτό το ζήτημα, καθώς δεν υπάρχει κανένα επίσημο καταγεγραμμένο σχετικό αίτημα;

·         Εφόσον υπήρξαν οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ και τον ΕΟΔΥ, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί από το σύνολο των νηπιαγωγείων, για κλιμακωτή αποχώρηση των παιδιών, ποιός ο λόγος αυτής της απόφασης;

·         Κι αν αφορά μόνο το διάστημα της πανδημίας γιατί δε διευκρινίζεται στο ΦΕΚ;

Είναι απολύτως σαφές ότι η συγκεκριμένη απόφαση θα δημιουργήσει προβλήματα σε γονείς και εκπαιδευτικούς, μια που συμπίπτει με την αποχώρηση των μαθητών του δημοτικού (είτε συγχρωτισμού στα συστεγαζόμενα με τα δημοτικά νηπιαγωγεία, είτε ανάγκη ταυτόχρονης παρουσίας των γονιών σε νηπιαγωγεία και δημοτικά στα μη συστεγαζόμενα). Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά νομοθετείται τροποποίηση σχολικού ωραρίου στη μέση του σχολικού έτους, χωρίς μάλιστα να έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς. Επομένως θεωρούμε ότι πρόκειται απλά και ξεκάθαρα για αύξηση του ήδη επιβαρυμένου ωραρίου των νηπιαγωγών.

Αξίζει επίσης εδώ να σημειωθεί ότι οι νηπιαγωγοί είναι ο μοναδικός κλάδος των εκπαιδευτικών του οποίου το διδακτικό ωράριο όχι μόνο δε μειώνεται ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας, αλλά δε δικαιούται και υπερωριακής αποζημίωσης.

Η συγκεκριμένη απόφαση βρίσκει αντίθετη όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και ιδιαίτερα τους/τις νηπιαγωγούς και έρχεται να προστεθεί στη σωρεία των αντιεκπαιδευτικών νομοθετημάτων που ψηφίζονται με γοργούς ρυθμούς τους τελευταίους μήνες. Να σταματήσει τώρα η πολιτική ηγεσία να αναλώνεται σε επικοινωνιακές φιέστες και στημένες διαδικτυακές συζητήσεις και ταυτόχρονα να φορτώνει νέες ευθύνες στους Συλλόγους Διδασκόντων των Νηπιαγωγείων.

Διεκδικούμε :

·         Καμία αύξηση του ωραρίου. Να αποσυρθεί τώρα η Υ.Α. που αλλάζει την αποχώρηση νηπίων-προνηπίων του πρωινού προγράμματος στα Νηπιαγωγεία.

·         Δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία και μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς. Πρόταξη του μαζικού εμβολιασμού ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων μας στις συνθήκες πανδημίας.

·         Χρηματοδότηση για την ανέγερση νέων κτηρίων νηπιαγωγείων, μείωση του αριθμού μαθητών, διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού σε κάθε σχολική μονάδα, επαρκούς και μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και τραπεζοκόμων.

                       

Τα σχολεία ανοίγουν χωρίς τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και ασφάλειας

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

sxoleia2122023-768x512

Η πάγια θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας, όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας, είναι η ασφαλής λειτουργία των σχολικών μονάδων με όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της υγείας των εμπλεκόμενων μελών της σχολικής κοινότητας και της δημόσιας υγείας συνολικά. Έχουμε επισημάνει πως η δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η βιαστική όμως και πρόχειρη ανακοίνωση της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων από τις 2 Ιανουαρίου και η χθεσινή θετική εισήγηση της επιτροπής των εμπειρογνωμόνων του Υπ. Υγείας μαζί με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, μας προβληματίζει στο γεγονός πως δεν έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Στο διάστημα των δύο μηνών, που τα σχολεία παρέμεναν κλειστά, όπως και το καλοκαίρι, η κυβέρνηση δεν έπραξε απολύτως τίποτα στην κατεύθυνση της αραίωσης των τμημάτων και τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα με την αξιοποίηση αιθουσών που δεν χρησιμοποιούνται και την εύρεση χώρων. Παράλληλα, δεν έχει γίνει καμία επιπλέον πρόσληψη στο προσωπικό της καθαριότητας, καθώς όσο τα σχολεία ήταν ανοιχτά υπήρχαν σημαντικές ελλείψεις.

Την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα βρίσκονται στα σχολεία, δίχως ωστόσο να έχει προβλεφθεί η διενέργεια μαζικών τεστ σε όλους τους συναδέλφους προκειμένου να ελεγχθεί και να αποφευχθεί μια ενδεχόμενη διασπορά του κορονοϊού μέσα στις σχολικές μονάδες. Για τη διενέργεια συχνών και επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές η κυβέρνηση δεν έχει δεσμευτεί, ενώ στο δελτίο τύπου του Υπ. Παιδείας γίνεται αναφορά για αιτήσεις δωρεάν εξέτασης μέσω πλατφόρμας σε εθελοντική βάση.

Τέλος, θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να τοποθετηθούν στις ομάδες που θα συμπεριληφθούν στις προτεραιότητες για το εμβόλιο κατά του κορονοϊού, κάτι που δεν έχει αποφασιστεί επίσημα, ακόμη, από την πλευρά της πολιτείας. Ειδικότερα δε το προσωπικό των δομών ειδικής αγωγής, που ούτως ή άλλως παραμένουν ανοικτές, να εμβολιαστεί κατά προτεραιότητα.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να μεριμνήσει για τα παραπάνω μέτρα προστασίας και ασφάλειας, προκρίνει, ως μοναδικό επιπλέον μέτρο, τη διαφοροποιημένη ώρα προσέλευσης και αναχώρησης ανά ομάδες τμημάτων. Κι επειδή η πολιτική ηγεσία γνωρίζει πολύ καλά πως αυτό στην πράξη δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην ολότητά του, στο δελτίο τύπου κάνει λόγο «όπου αυτό είναι εφικτό και αναγκαίο».

Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε να βρεθούμε με τους μαθητές μας στο φυσικό και ζωτικό χώρο, που δεν είναι άλλος από τα σχολεία. Ωστόσο, θα πρέπει να συναντηθούμε πάλι με όρους υγιεινής και ασφάλειας.

Η απάντηση του κλάδου στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. για δοτούς «εκπροσώπους των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια»

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

1246890

Η «εκλογική διαδικασία»-παρωδία της 7ης Νοεμβρίου 2020 βρήκε απέναντί της το ηχηρό ράπισμα της συντριπτικής αποχής – 95% στην α/θμια εκπαίδευση- που επιφύλαξαν εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ ως απάντηση στην αδιάλλακτη στάση, την αλαζονεία της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τα αθέμιτα μέσα που χρησιμοποίησε στην προσπάθειά της να πιέσει τους εκπαιδευτικούς, που μαστίζονται από την αντιεκπαιδευτική πολιτική της, να ψηφίσει αυτούς που δεν ήταν υποψήφιοι.

                Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προχώρησε στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών εκλογών της μηδενικής συμμετοχής, στις 23 Δεκεμβρίου (αλήθεια με το «καινοτόμο» σύστημα που εφάρμοσε δεν είχε άμεσα τα αποτελέσματα;), αφού προηγουμένως προηγήθηκε στη Βουλή η ψήφιση του εκτρωματικού άρθρου 123 στον νόμο 4763/2020 με το οποίο επιχειρείται ηαντικατάσταση των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια από δοτούς «εκπροσώπους» διορισμένους από τα όργανα του Υ.ΠΑΙ.Θ. Η δημοκρατική αντίληψη της κυβέρνησης στο ναδίρ. Υπουργείο και κυβέρνηση δε θέλουν να παραδεχτούν ότι ο μόνος δημοκρατικά νομιμοποιημένος τρόπος να αποκατασταθεί η ομαλότητα είναι να παρατείνουν τη θητεία των αιρετών των εκλογών του 2018 και να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την απόφασή του από τις 9/11/2020 έχει καλέσει τους «εκλεγμένους»των εκλογών παρωδία της 7ης Νοεμβρίου, «να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους, στη διάθεση του κλάδου στα αρμόδια όργανα του συνδικάτου…» τα οποία «… θα τις καταθέσουν στη Διοίκηση συντεταγμένα».

                Μετά και την ανακοίνωση των ονομάτων αυτών που, σύμφωνα με το Υ.ΠΑΙ.Θ., μπορούν να είναι αιρετοί εκπρόσωποι (παρά τη μηδενική συμμετοχή στις εκλογές) το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια και εξειδίκευση των αποφάσεων της 9ης Νοεμβρίου, προχωράει στις παρακάτω κινήσεις:

·            Θεωρεί αυτονόητο και καλεί τους «εκλεγμένους», που ανακοινώνει το Υπουργείο Παιδείας, όπως οφείλουν εφαρμόζοντας την απόφαση της Δ.Ο.Ε.         (αρ.πρ.1142/9-1120) να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους, στη διάθεση του κλάδου στα αρμόδια όργανα του συνδικάτου (παραίτηση όλων των υποψηφίων όλων των ψηφοδελτίων κατατίθεται στους τοπικούς Συλλόγους για το Π.Υ.Σ.Π.Ε., με ενημέρωση στη Δ.Ο.Ε., και στη Δ.Ο.Ε. για τα Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. και το Κ.Υ.Σ.Π.Ε.) άμεσα.

  • Συντεταγμένα καταθέτει τις παραιτήσεις των «υποψηφίων» που θα περιλαμβάνονται ως τακτικοί και αναπληρωματικοί αιρετοί στις πράξεις συγκρότησης των υπηρεσιακών συμβουλίων (το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και τα Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε και οι τοπικοί Σ.Ε.Π.Ε. για τα Π.Υ.Σ.Π.Ε.) όταν ανακοινωθεί η συγκρότησή τους. Το ίδιο θα συμβεί σε περίπτωση που η διοίκηση προχωρήσει σε νέες πράξεις συγκρότησης όπου θα περιλαμβάνονται οι επόμενοι, με βάση τη «σειρά εκλογής» «υποψήφιοι».
  • Όταν η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., η οποία έχει την αποκλειστική ευθύνη για την πιθανή μη λειτουργία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, επιχειρήσει να ενεργοποιήσει όσα προβλέπονται στο άρθρο 123 του ν.4763/2020, καλούμε τους εκπαιδευτικούς, σε περίπτωση που κληθούν «πρόθυμοι» για τον σφετερισμό της θέσης του αιρετού να μην ανταποκριθούν υποβάλλοντας αιτήσεις και αν η πολιτική ηγεσία προχωρήσει σε απευθείας τοποθέτηση εκπαιδευτικών ως δοτών εκπροσώπων, καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατικής διαδικασίας και δημοκρατικής εκπροσώπησης των Συναδέλφων, να υποβάλουν άμεσα τις παραιτήσεις τους από τις ντροπιαστικές αυτές θέσεις, καταργώντας το άρθρο 123 στην πράξη.
  • Επειδή η λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων, κάτω από αυτές τις αντιδημοκρατικές συνθήκες, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή καλούμε τους συναδέλφους να μην υποβάλλουν αιτήσεις, ούτε για τις δύο θέσεις των διορισμένων μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων, όταν αυτό ζητηθεί από τη διοίκηση και σε περίπτωση που ορισθούν από τη Διοίκηση να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους και να απέχουν από τις συνεδριάσεις. Δε θα υπάρξει νομιμοποίηση της λειτουργίας «ψευτο-υπηρεσιακών Συμβουλίων από κανέναν συνάδελφο.
  • Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στο πλαίσιο της θέσης μας για την υπεράσπιση του θεσμού του αιρετού ως θεσμού και τη μη αποδοχή των ψευδοεκλογών και των αποτελεσμάτων της διαδικασίας και της συνακόλουθης παραίτησης όλων όσων το Υπουργείο ορίζει ως «εκλεγμένους» απαιτούμε την παράταση της θητείας των αιρετών που εκλέχθηκαν στις εκλογές του 2018 μέχρι τη διεξαγωγή νέων εκλογών δια ζώσης και ως εκ τούτου εξακολουθούμε να τους θεωρούμε αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου, οι οποίοι βρίσκονται σε άμεση επικοινωνία και συνεννόηση με τα Δ.Σ. των Συλλόγων και τη Δ.Ο.Ε. και μπορούν να παρακολουθούν αποφάσεις και ενέργειες της διοίκησης ειδικά αυτών που χρειάζονται παρέμβαση του συνδικάτου, με την επισήμανση φυσικά ότι δεν θα υπάρχει καμία απολύτως συμμετοχή τους και παρουσία τους στα νόθα υπηρεσιακά συμβούλια (Κ.Υ.Σ.Π.Ε./Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε./Π.Υ.Σ.Π.Ε.) που θα συγκροτηθούν τώρα υπό το νέο καθεστώς που εισήγαγε το Υπουργείο και όποιων θεμάτων απορρέουν από τη συμμετοχή τους σε αυτά.
  • Είναι σαφές ότι τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι δυνατό να λειτουργούν ούτε με «αιρετούς» που είχαν δηλώσει ότι δεν είναι υποψήφιοι, ούτε με σφετεριστές της αιρετής εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών αλλά ούτε και με διορισμένα μέλη (κάτω από συνθήκες δημοκρατικής εκτροπής). Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, ώστε όλοι μαζί να επιτύχουμε την πραγματοποίηση των εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία. Για τον λόγο αυτό, στη δυσάρεστη περίπτωση που ενδέχεται «συνάδελφοι» να μην ακολουθήσουν τις αποφάσεις Δ.Ο.Ε. και Σ.Ε.Π.Ε. είναι αυτονόητο ότι θέτουν τους εαυτούς τους εκτός κλάδου και το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους κατά τόπους Σ.Ε.Π.Ε. να προχωρήσουν στη λήψη όλων των προβλεπόμενων από το καταστατικό τους μέτρων για τη διαγραφή των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών από τα μητρώα τους. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να αποδεχτεί και να αναγνωρίσει οποιονδήποτε από τους παραπάνω «συναδέλφους» ως αιρετούς και διορισμένα μέλη αλλά ούτε, φυσικά, εάν, παρ’ ελπίδα συνεχίσουν να συμμετέχουν στις δράσεις των Σ.Ε.Π.Ε., ως μέλη Δ.Σ. Συλλόγων ή ως αντιπροσώπους στις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου.

Συνάδελφοι,

Βρισκόμαστε όχι μόνο σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για το μέλλον του, πολύτιμου για τον κλάδο, θεσμού του αιρετού εκπροσώπου στα υπηρεσιακά συμβούλια αλλά και σε μια κρίσιμη στιγμή για τη λειτουργία της δημοκρατίας μέσα στον κλάδο. Οι μεθοδεύσεις της κυβέρνησης για την αποπομπή τους (βλέπε «διαρροή» σχεδίου επιλογής στελεχών δίχως τη συμμετοχή τους, τοποθέτηση «προσωρινών» διευθυντών εκπαίδευσης τον περασμένο Αύγουστο δίχως την παρουσία τους, ανακοινώσεις ΑΔΙΠΔΕ…) κορυφώθηκαν με τις εκλογές παρωδία και την ψήφιση του αντιδημοκρατικού άρθρου 123 στον ν. 4763/2020.

Δε θα τους αφήσουμε να επιτύχουν την αποπομπή των αιρετών από τα υπηρεσιακά συμβούλια. Οι πραγματικές εκλογές και η ανάδειξη των νέων αιρετών του κλάδου, θα πραγματοποιηθούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων λόγω πανδημίας με τη δυνατότητα στους υποψήφιους να επικοινωνούν με τους συναδέλφους προεκλογικά και με διά ζώσης ψηφοφορία.

Συλλυπητήριο Ψήφισμα για τον εκλεκτό συνάδελφο Μιχάλη Τσικνάκη

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

sillipitiria

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος» συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, μετά την είδηση του θανάτου του εκλεκτού μας συναδέλφου και μέλους του Συλλόγου μας, Μιχάλη Τσικνάκη.

Ο Μιχάλης Τσικνάκης υπηρετούσε ως διευθυντής στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρουσώνα και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Ένας άνθρωπος που ξεχώριζε στη δουλειά του για την ευγένεια, την πραότητα και τη συναδελφικότητα.

Ένας άνθρωπος που έδωσε τη μάχη με τον καρκίνο με περίσσια ψυχική δύναμη και ιδιαίτερη επιμονή για να καταφέρει να βγει νικητής.

Τελικά Μιχάλη μας άφησες νωρίς.

Καλό παράδεισο να έχεις!

Ο Σύλλογός μας εκφράζει τα ειλικρινή και θερμά συλλυπητήρια στη συναδέλφισσα σύζυγό του, στα παιδιά του και στους λοιπούς συγγενείς.

Να αρθεί επιτέλους ο άδικος αποκλεισμός των απορριφθέντων εκπαιδευτικών από τους πίνακες του ΑΣΕΠ λόγω παραβόλου

Γράφτηκε από τον/την Σύλλογος Δομήνικος Θεοτοκόπουλος on . Posted in Νέα - Ανακοινώσεις

aporifthentes

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» έχει αναδείξει από την πρώτη στιγμή το θέμα των συναδέλφων εκπαιδευτικών που απορρίφτηκαν από τους πίνακες του ΑΣΕΠ εξαιτίας του παραβόλου των 3 ευρώ και τις αιτίες για τα σφάλματα κατά την έκδοση και κατάθεση πληρωμής του.

Σήμερα, μήνες μετά και ενώ από την πρώτη στιγμή έγιναν πολλές κινητοποιήσεις και παραστάσεις των εκπαιδευτικών σωματείων και των συναδέλφων, η κυβέρνηση επιλέγει συστηματικά να μην αίρει αυτόν τον άδικο αποκλεισμό και δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διορθώσει μια τεχνικού τύπου διαδικασία που αφορά τη λειτουργία ενός συστήματος.

Χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, που έχουν προσφέρει τα μέγιστα στη Δημόσια Εκπαίδευση, βρίσκονται σήμερα αντιμέτωποι με το φάσμα της ανεργίας και του βιοπορισμού.

Παρά τις προσπάθειες που έχουν πραγματοποιηθεί όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα -κατάθεση επερωτήσεων και τροπολογιών στη Βουλή, παρεμβάσεις στα ΜΜΕ, συναντήσεις με το Υπ. Παιδείας και βουλευτές- από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία και τους Συλλόγους, το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί από την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία.

Καλούμε την κυβέρνηση έστω και τώρα να δώσει λύσει στο ζήτημα των 12.000 και πλέον συναδέλφων που απορρίφθηκαν από τους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών λόγω παραβόλου!

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δομήνικος Θεοτοκόπουλος

Διεύθυνση: Τίτου Γεωργιάδη & Γερωνυμάκη, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306
Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Τηλ. & Fax. 2810227341
Ώρες λειτουργίας 18:00-20:00 καθημερινές